Bénéficiez d'un traitement VIP grâce au service exclusif de l'établissement Vivanta Hyderabad, Begumpet
This urban icon enjoys a central location between Hyderabad and Secunderabad, a short 3 km from Secundrabad Railway Station. Providing an outdoor pool, it also has a 24-hour fitness centre and free parking. The modern air-conditioned rooms at Vivanta Hyderabad, Begumpet are equipped with a flat-screen TV, minibar and personal safe. Rooms enjoy views of the pool or city. En suite bathrooms come with a shower. Vivanta Hyderabad, Begumpet is 5 km from Hyderabad Railway Station. Rajiv Gandhi International Airport at Shamshabad is 33 km away. International dishes and local delicacies can be enjoyed at the restaurant. Pan-Asian, Indian and continental cuisine, accompanied by exotic cocktails and martinis, are served at the edgy Tease lounge bar. Thai Pavilion, a Thai speciality restaurant offers a selection of fresh, distinct and well-seasoned soups, entrées, appetizers and desserts rooted in traditional Thai culture. Car rentals and day trips can be arranged at the tour desk. The hotel also provides a business centre and dry cleaning services.It takes 23 minutes to reach Hitec city/Madhapur/Gachibowli via metro and Prakash Nagar Metro station is a 5 minute walk away from the hotel.
Les couples apprécient particulièrement l'emplacement de cet établissement. Ils lui donnent la note de 8,5 pour un séjour à deux.
Les distances indiquées dans la description de l'établissement sont calculées avec © OpenStreetMap.
Ses points forts
- Piscine extérieure
- Connexion Wi-Fi gratuite
- Navette aéroport
- Chambres familiales
- Parking gratuit
- Centre de remise en forme
- Restaurant
- Spa et centre de bien-être
- Bar
Disponibilité
Veuillez sélectionner des dates pour voir les disponibilités et les tarifs de cet établissement.
Type de logement | Nombre de voyageurs | |
|---|---|---|
1 très grand lit double | ||
1 lit simple | ||
1 très grand lit double | ||
1 très grand lit double | ||
1 très grand lit double | ||
Chambre Lits Jumeaux Deluxe 1 lit simple | ||
Chambre Lit King-Size Deluxe 1 très grand lit double |
Commentaires clients
Catégories :
Sélectionnez des sujets pour filtrer les commentaires :
Ce que les personnes ayant séjourné ici ont adoré :
- Anirban
Inde« Staff was well behaved and caring, Food was also good however swimming pool was on renovation » - Mohamed
Inde« Breakfast was good had a lot if option. A special thanks to Sweta and Azam really good hosts » - Venkat
Australie« Mainly the stay in the room. Breakfast at times was overcrowded, had to wait for a place. The food quality at the Thai Pavilion was reasonably authentic, however there was only 1 wait person for the two occupied tables and not very prompt. The... » - Naveen
Inde« Food was good. The person who attended me was excellent. Iam type 2 diabetic and have a grade 1 fatty liver; the chef curated my dish, added more vegetables with less oil. Thank you to the Vivanta team. That was so very considerate. This I truly... » - Dr
Inde« It's a very good place to stay in all respects » - Esther
Luxembourg« Breakfast, rooms and staff everything was very good » - Mugdha
Inde« The pleasure of Taj, courtesy and hospitality of IHCL the out of the way to help attitude of staff and always with a smile whether it is Azamji at the breakfast or it is Poornima at the front desk it was all wonderful. » - Rashida
Kenya« The overall experience was gud location was awesome The kitchen staff were very gud specialy mhmd azaam zakir and Ranni The room cleaners anees and jyoti were also very gud » - Kishore
Inde« Bathrooms, bed, facility for coffee and tea in the room, clean rooms, good sheets and towels, good shower, etc » - Tanuka
Inde« Food spread was good with front office staff such as Ms Vashvi and restaurant manager. »
Environs de l'hôtel
Restaurants
- Viva
- Cuisineaméricaine • chinoise • indienne • italienne • locale • asiatique • internationale
- AmbianceModerne
- Régimes alimentairesHalal • Casher • Végétarienne • Végétalienne • Sans gluten • Sans produits laitiers
Règles de la maison
Conditions relatives aux enfants
Tous les enfants sont les bienvenus.
Pour voir les tarifs et les informations associés à la taille de votre groupe, veuillez ajouter à votre recherche le nombre d'enfants avec qui vous voyagez ainsi que leur âge.
Conditions relatives aux lits bébé et aux lits d'appoint
Les frais supplémentaires associés aux lits bébé et aux lits d'appoint ne sont pas inclus dans le montant total et devront être payés séparément pendant votre séjour.
Le nombre de lits bébé et de lits d'appoint disponibles dépend de l'option que vous choisissez. Veuillez consulter l'option sélectionnée pour obtenir plus d'informations.
Tous les lits bébé et les lits d'appoint sont soumis à disponibilité.



À savoir
Please note that for security purpose all Indian guests are required to present a valid photo ID proof (Voter's ID, Driving Licence, Aadhar Card, any other ID with address approved by the Government of India. Pan Card is not acceptable). All international guests are required to present a valid passport and visa.
For Indian guests, cash settlements of INR 25000 and above will require a pan card copy during check out.
Please note that any changes in tax structure due to government policies will result in revised taxes, which will be applicable to all reservations and will be charged additionally during check out.
We speak French and Nepali languages.
Vous devrez présenter une pièce d'identité avec photo et une carte de crédit lors de l'enregistrement. Veuillez noter que toutes les demandes spéciales seront satisfaites sous réserve de disponibilité et pourront entraîner des frais supplémentaires.
Dans le cadre de la pandémie de coronavirus (COVID-19), cet établissement applique actuellement des mesures sanitaires supplémentaires.
En raison de la pandémie de coronavirus (COVID-19), cet établissement prend des mesures pour assurer la sécurité de ses clients et de son personnel. Certains services et équipements peuvent donc être réduits ou indisponibles.
Conformément aux mesures gouvernementales visant à limiter la propagation du coronavirus (COVID-19), cet établissement peut demander à ses clients de présenter des documents supplémentaires attestant de leur identité, de leur itinéraire de voyage ou comportant toute autre information pertinente, aux dates concernées par ces mesures.