L’établissement Hop Inn Hotel Tomas Morato Quezon City se trouve à Manille, à 3,5 km de ce lieu d’intérêt : Stade Smart Araneta Coliseum. Il met à votre disposition une connexion Wi-Fi gratuite et un parking privé gratuit. Cet hôtel 3 étoiles propose une réception ouverte 24h/24 et une bagagerie. Cet établissement non-fumeurs vous accueille à 7,8 km de : Centre commercial SM Megamall. Tous les hébergements proposent un bureau, une télévision à écran plat, une salle de bains privative, du linge de lit et des serviettes. Vous séjournerez à respectivement 8,1 km et 8,1 km de ces lieux d’intérêt : Centre commercial Shangri-La Plaza et Palais de Malacañang. L'aéroport le plus proche (Aéroport international Ninoy-Aquino) est à 17 km.

Les couples apprécient particulièrement l'emplacement de cet établissement. Ils lui donnent la note de 9,1 pour un séjour à deux.

Les distances indiquées dans la description de l'établissement sont calculées avec © OpenStreetMap.

Hop Inn Group
Chaîne hôtelière/marque

Points forts de l'établissement

Bonne situation géographique : très bien notée par de récents voyageurs (9,2)

  • Parking privé gratuit à l'hôtel

Clients réguliers

Cet établissement compte plus de voyageurs réguliers que la plupart des établissements.


Disponibilité

Veuillez sélectionner des dates pour voir les disponibilités et les tarifs de cet établissement.

Type de logement
Nombre de voyageurs
 
1 lit double
2 lits simples
Une erreur s'est produite. Veuillez réessayer plus tard.
Une erreur s'est produite. Veuillez réessayer plus tard.

Commentaires clients

Catégories :

Personnel
Équipements
Propreté
Confort
Rapport qualité/prix
Situation géographique
Connexion Wi-Fi gratuite

Sélectionnez des sujets pour filtrer les commentaires :

Ce que les personnes ayant séjourné ici ont adoré :

  • Rowena
    Royaume-Uni Royaume-Uni
    « It is perfect for those who love to try lots of food because lits of restaurants around »
  • Mannix
    Philippines Philippines
    « The bathroom. Water pressure was great. Hot water was also great. Unlike in other hotels, hot water runs out during busy hours like in the morning. Also bathroom size was great. »
  • David
    Philippines Philippines
    « Everything. I Hope it will still be the same the next time I book again. 😊 »
  • Shamsa
    Émirats arabes unis Émirats arabes unis
    « I liked everything, I always stay here because of the location and the value for money :) < I booked for a friend. »
  • Leonor
    Australie Australie
    « No kettle for coffee, tho they have a hot water provided in the hallway, but you need to go from your room, apart from that our whole stayed was comfortable and convenenient in everything the location. »
  • Pierre
    Allemagne Allemagne
    « Very pleasant hotel in an area where some other places may be somewhat seedy. Pleasant staff, well organised, clean and cheerful, and very reasonably priced. »
  • Pohvin
    Malaisie Malaisie
    « Location is great. Near to many cafes and eateries. »
  • Pohvin
    Malaisie Malaisie
    « 1. Surrounded by great cafes and eateries. 2. The room is just nice, clean and comfy to rest and sleep in. 3. The neighbourhood is not too buzy. »
  • Josephine
    Australie Australie
    « The location is very accessible, the staffs are friendly and helpful. The room is clean. »
  • Maximina
    Royaume-Uni Royaume-Uni
    « Location is perfect, staff are friendly and helpful »

Environs de l'hôtel

Règles de la maison

L'établissement Hop Inn Hotel Tomas Morato Quezon City accepte les demandes spéciales. Ajoutez la vôtre à la prochaine étape !
Arrivée
De 14:00 à 18:00
Vous devrez présenter une pièce d'identité avec photo et une carte de crédit lors de l'enregistrement.
Départ
Jusqu'à 12:00
Annulation / Prépaiement
Les conditions d'annulation et de prépaiement varient en fonction du type d'hébergement. Veuillez saisir les dates de votre séjour et consulter les conditions de l'option choisie.
Enfants et lits

Conditions relatives aux enfants

Tous les enfants sont les bienvenus.

Les enfants âgés de plus de 12 ans seront facturés au tarif adulte dans cet établissement.

Pour voir les tarifs et les informations associés à la taille de votre groupe, veuillez ajouter à votre recherche le nombre d'enfants avec qui vous voyagez ainsi que leur âge.

Conditions relatives aux lits bébé et aux lits d'appoint

Aucun lit d'appoint/bébé n'est disponible dans cet établissement.

Restriction relative à l'âge
Les clients doivent avoir au moins 18 ans pour pouvoir s'enregistrer.
Animaux domestiques
Les animaux de compagnie ne sont pas admis au sein de l'établissement.
Moyens de paiement acceptés
American ExpressVisaMastercardEspèces

À savoir

Les informations essentielles pour les voyageurs et voyageuses séjournant dans cet établissement

The property is following strict COVID-19 protocols for everyone's safety.

In line with the DOT Advisory No. 16 s. 2021 or the Operational Guidelines on Tourism-related Activities for the Implementation of the Alert Levels System for Covid-19, please take note of the following policies and restrictions during MGCQ: Alert level 2 starting February 1, 2022 until further notice:

1. Permitted Guests

In compliance with the updated guidelines from the Department of Tourism, Hop Inn Hotel Tomas Morato may accommodate the following guests under Modified General Community Quarantine (MGCQ): Alert Level 2

• Staycation

• Business Guests

• Authorized People Outside of Residence (APOR) except Health and emergency frontline services personnel

• Long- staying guests

• Locally Stranded Individual

• Participants in Essential Meetings and Social Events as defined under DOT-DTI JMC 2021-001

Special Note: Please be advised that Hop Inn Hotel Tomas Morato is only DOT-accredited (Department of Tourism), and not BOQ-accredited; thus, Health and emergency frontline services personnel (e.g., Doctors, nurses, medical technologists, etc.) cannot be accommodated for the time being.

2. Guest Requirements

A. Staycation / Leisure Guests

• All guests must be fully vaccinated. (Fully vaccinated means: two (2) weeks should have already passed after the 2nd dose)

• Each guest will be required to provide 1 valid government ID along with their vaccination cards. Full details of the 1st and 2nd dose must be shown (i.e date, brand, lot number, and signature).

• Guests below 18 years old shall be required to present swab or saliva-based RT-PCR test conducted within forty-eight (48) hours prior to check-in. Negative result must be presented upon arrival at the hotel.

• Each room can accommodate a maximum of 2 adults and 1 child only.

• Note: Guests coming from Areas under Granular Lockdown, Alert level 5, and those under mandatory quarantine are NOT ALLOWED to check-in

B. Business Guests

Guests whose travel is solely for the purpose of work or business in the interest of their employer or company are required to present any two (1) of the following documents upon check-in:

• Current Company ID

• Endorsement Letter from the company

• Appointment letter or similar to prove nature of travel

• DTI Certificate of Registration

• SEC Business Registration

C. Authorized People Outside of Residence (APOR) APOR guests are required to present relevant documents as applicable. APOR includes the following:

• Government officials and government frontline personnel

• Duly authorized humanitarian assistance actors

• People traveling for humanitarian reasons

• People going to the airport for travel abroad

• Stranded passengers looking for hotels

• Anyone crossing zones for work or business permitted in the zone, and going back home

3. Room Occupancy

All rooms are good for one guest only. In case of two-person, guest sharing a room must both be fully vaccinated. All guest must be registered, and must present 1 valid government ID together with the vaccination card during check in. Kindly present at least one ID of the following per person/guest:

• UMID

• Driver’s License

• Barangay ID/Certificate

• Voters ID

• TIN ID

4. Health and Safety Measures

In line with the Inter-Agency Task Force (IATF) protocols to reduce risk of transmission of COVID-19, housekeeping services are limited in any community quarantine status.

A. Guest Arrival Protocols

• No Face Mask, No Entry Policy

• Contact tracing – Guests are required to provide information for health declaration and contact tracing purposes

B. Safety Features

• Staff follows all safety protocols as directed by local authorities

• Hand sanitizers in guest accommodations and key areas

• Process in place to check health of guests

• First aid kit available

• Sanitary kit provided in guest accommodations

C. Physical Distancing

• Cashless payments highly encouraged

• Physical distancing rules followed

• Screens or physical barriers placed between staff and guests in appropriate areas

• Single-room air conditioning for guest accommodations (all rooms)

D. Cleanliness and Disinfection

• Use of cleaning chemicals that are effective against Coronavirus

• Linens, towels, and laundry washed in accordance with local authority guidelines

• Guest accommodations are disinfected between stays

• Guest accommodations are sealed after cleaning

• Hand sanitizers (at public areas)

E. Food and Drink Safety

• Food is safely delivered to guest accommodations

• Delivered food is securely covered

Vous devrez présenter une pièce d'identité avec photo et une carte de crédit lors de l'enregistrement. Veuillez noter que toutes les demandes spéciales seront satisfaites sous réserve de disponibilité et pourront entraîner des frais supplémentaires.

Les places de parking sont soumises à disponibilité.

Dans le cadre de la pandémie de coronavirus (COVID-19), cet établissement applique actuellement des mesures sanitaires supplémentaires.

Au vu des circonstances actuelles liées au coronavirus (COVID-19), veuillez vous assurer que cette réservation respecte les recommandations des autorités locales de votre destination. Celles-ci peuvent notamment porter sur le motif de votre voyage et la taille de votre groupe.

En raison du coronavirus (COVID-19), le port du masque est obligatoire dans toutes les parties communes situées à l'intérieur de l'établissement.